![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikAb91lYJhFdsPg62L-VInFUsUX5PqJCE5yc5jdAAdBdyvZ9ZsrDHUKGzdUduLNrQb6CDF8gdt28Q60eidhC_Nkv-ONDRahDbgVBzzz8m4BJIQ_7wrXZWA_p8y6zG4__ZlAp6iDZZj0LaO/s200/online+shopping+231110.jpg)
Το αντίστοιχο ποσό για το 2009 ήταν 0,8 δισ. ευρώ ενώ ο ετήσιος μέσος όρος αξίας αγορών ανά on line κατάστημα κυμαίνεται στα 1.500 ευρώ.
Αυτά τα συμπεράσματα προκύπτουν, μεταξύ άλλων, από ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2010 σε 1.106 Έλληνες καταναλωτές στο διαδίκτυο, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Το 37% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το ίντερνετ, πάνω από 30 ώρες της εβδομάδα και οι συνηθέστερες χρήσεις του είναι η ηλεκτρονική αλληλογραφία, η αναζήτηση ειδήσεων, η κοινωνική δικτύωση μέσω ιστοτόπων όπως το facebook, τα blogs και τα forums.
Τα πιο δημοφιλή προιόντα, που προμηθεύονται οι καταναλωτές μέσω του διαδικτύου είναι τα εξής: είδη πληροφορικής (63%), ηλεκτρονικά είδη (50%), εισιτήρια ταξιδιών (42%), κρατήσεις ξενοδοχείων (32%), βιβλία (32%).
Αναδεικνύονται όμως και νέες ενδιαφέρουσες κατηγορίες προϊόντων, όπως είδη σπιτιού και ηλεκτρικές συσκευές (26%), ένδυση και υπόδηση (21%), καλλυντικά (10%).
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην προτίμηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μεταξύ των οποίων είναι η ευχρηστία του διαδικτύου (76%), οι πολλοί και ασφαλείς τρόποι πληρωμής (69%) και η μεγάλη γκάμα προϊόντων (65%).
Το 38% των καταναλωτών, θα αγόραζε σίγουρα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακόμη και αν δεν κάλυπτε κάποιους από τους παραπάνω σημαντικούς παράγοντες, αν είχε καλές τιμές και προσφορές.
Κοινοποίηση στο facebook